Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Svårt beslut!!

Av eden loha - 28 maj 2013 16:58

Hej!! jag vet jag vet!! jag har svikit er igen så jag har beslutat att jag lägger ner den hära bloggen och ska börja på nytt och så för det har inte gått så bra på dom senaste tiderna med bloggen först var det på topp 60 st följare varanan dag men sen har det börjat minska och minska till kanske 5st så jag läger ner och börjar på en helt helt ny!! Ni som vill följa mig där kommer ett inlägg om kanske 1timme en länk till min nya blogg'!!! Hej då!!

 

P.S kanske kommer upp en bild på mig på den allra sista inlägget!!

 

Ni som undrar om denna bloggen kommer vara kvar eller om jag kommer radera den?! Svar: Jag kommer att ha kvar den men jag kommer inte göra några inlägg så ni vet!!

 

/// Stora Kramar Från Eden!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eden loha - 4 maj 2013 18:37

SORRY! jag är jätte dum jag har inte bloggat på 3-2 veckor typ men jag har varit skit upptagen så det är därför   Men jag vill också säga att jag har skaffat en yt kanal som heter misslisible   jag har bara gjort en video på den för jag har v...

Av eden loha - 19 april 2013 20:15

Dettta inlägg är till saga...jag tänkte säga en till sak men det kommmer kanske i nästa inlägg....du undra min blogg och jag palla inte länka den vid chatten så jag gjorde ett blogg inlägg istället....HA EN TREVLIG HELG!! ...

Av eden loha - 15 april 2013 17:54

LEDSEN ÖVER ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ ETT TAG FÖR JAG HAR NU SKAFAT EN NY BLOGG FÖR DEN HEMSIDAN JAG HAR NU ÄR DEVOT OCH DEN ÄR JÄTTE BRA.....SÅ Ja jag bästemde för att byta blogg....jag menar inte att denna hemsidan är dålig men ja känner många so...

Av eden loha - 12 april 2013 18:55

hejjj!!! it's friday it's friday <3! sitter framför datorn och jag inget speciellt men ja sitter och kollar på "vi i femman" och så klart hejar man ju på Sjöfruskolan <3 ha en skit bra helg den kanske kommer upp en bild och inlägg sen!! ...

Av eden loha - 11 april 2013 17:15

OMG! Jag är så ledsen!!!! förlåt, Förlåt jag har inte bloggat på länge jag är så hemskt ledsen hoppas ni värkligen förlåter mig!! ...

Presentation

Välkommen! kul att just du har hittat hit! jag är en tjej på 10 höstar fyller 11 detta år jag gillar att hålla på med smink och mode och sånt! Ni som undrar min kik så heter jag sotizz123 och på instagram heter jag också sotizz123

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt gillar ni av dessa alternativ!
 Zara Larsson- Uncover
 Flo Rida- I cry
 Anton Ewald- Begging

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards